Αναρτήσεις

Εορτή των Τριών Ιεραρχών - Εκπαιδευτικο υλικό

Εικόνα
  Τ η Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017, εορτή των  Τριών Ιεραρχών , θα γίνει εκκλησιασμός της Στ΄τάξης του σχολείου μας στον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου & Ελένης και θα ακολουθήσει η καθιερωμένη αρτοκλασία.   Οι μαθητές αφού επιστρέψουν στο σχολείο θα αποχωρήσουν. Το σχολείο και το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσουν .   Για τους αγίους προστάτες της παιδείας μας θα αναφερθούν οι εκπαιδευτικοί στα τμήματά τους.   Η εορτή των Τριών Ιεραρχών θεσπίστηκε τον 11ο αι. μ.Χ. για να κοπάσει η διαμάχη ανάμεσα στους χριστιανούς που υποστήριζαν έναν από τους τρεις κι είχαν χωριστεί στους "Βασιλίτες", στους "Γρηγορίτες" και στους "Ιωαννίτες". Γιορτή των Τριών Ιεραρχών Κείμενα-Θεατρικά  Ο Βιβλιοπόντικας σε εικόνες ( 6.47 MB )  Ο Βιβλιοπόντικας-σενάριο  Ο Βιβλιοπόντικας-φύλλα εργασίας   Η κυρά καμηλοπάρδαλη ήταν σοφή (19.25 ΜΒ)  Οι σοφές χελώνες-θεατρικό  Γιορτή Τριών Ιεραρχών  Η ζωή των Τριών Ιεραρχών  Οι Τρεις Ιε

Επίσκεψη στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας του Στ1

Εικόνα
Το Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας (ΙΑ/ΕΤΕ) ξεκίνησε να πραγματοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα το σχολικό έτος 2005-2006. Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με σημαντικό κομμάτι της νεότερης ιστορίας της Ελλάδας, ενώ παράλληλα, γνωρίζοντας από κοντά τις επιστήμες της αρχειονομίας και της ιστορίας, κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο αυτές συμβάλλουν στη διατήρηση της συλλογικής μνήμης της χώρας. Τα προγράμματα εμπλουτίζονται συνεχώς με νέες δράσεις και συνοδεύονται από εκπαιδευτικό υλικό. Ιστορία του ελληνικού χαρτονομίσματος. Μια διαδρομή, 1822-2002 Το εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασίζεται στην ομώνυμη έκθεση του ΙΑ/ΕΤΕ, η οποία έχει σχεδιαστεί ώστε να ανακαλεί στη μνήμη και να ζωντανεύει σημαντικές περιόδους της ιστορίας του νεοελληνικού κράτους, ενώ παράλληλα παρέχει πολλές πληροφορίες: ιστορικές, δημοσιονομικές, οικονομικές καθώς και σχετικές με τις εικαστικές και συλλεκτικές τάσεις, τις κατασκευαστικές τεχνικές, την κιβδηλία αλλά και την ιδεολογ

ΠΟΤΑΜΙΑ ΚΑΙ ΛΙΜΝΕΣ

Εικόνα
Δες τα μεγαλύτερα ποτάμια του κόσμου κάνε ΚΛΙΚ στην εικόνα Βρες τις μεγαλύτερες λίμνες στον παγκόσμιο χάρτη κάνε  ΚΛΙΚ  στην εικόνα

ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Εικόνα
Βρες τις μεγαλύτερες  οροσειρές και πεδιάδες (παιχνίδι)

Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ

Εικόνα
Πολλές φορές τα παιδιά της σχολικής ηλικίας, νιώθουν μεγάλη περιέργεια, αλλά και ταυτόχρονα φόβο, όταν βλέπουν έναν άνθρωπο να κινείται με αναπηρικό αμαξίδιο. Ο φόβος, η άγνοια και η προκατάληψη για τα άτομα με αναπηρία που συνήθως προκύπτουν από την έλλειψη επαφής μαζί τους, είναι δυνατό να μεταφραστούν αργότερα σε εχθρότητα, οίκτο και ελάχιστη αποδοχή. Η θετική στάση της αναπηρίας, διαμορφώνεται σε πολύ νεαρή ηλικία. Για το λόγο αυτό υπάρχει ανάγκη για σωστή και έγκυρη ενημέρωση στο σχολικό περιβάλλον, ώστε να παιδιά να πληροφορηθούν, να ευαισθητοποιηθούν, να προβληματιστούν, να αποδεχτούν και να εξοικειωθούν με την έννοια της διαφορετικότητας. Με μία δυναμική δράση ενημέρωσης, και συνειδητοποίησης, επισκέφθηκαν το σχολείο μας από το Σωματείο Σ.Κ.Ε.Π.(Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για παιδιά και νέους), η κ. Τρομπέτα Ειρήνη (Συντονίστρια προγραμμάτων για την γενική εκπαίδευση και την ειδική αγωγή) και ο κ. Πιτσίνιαγκας Παναγιώτης (Motivational Speaker, Αθλητής Wheelchai

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣ ΛΟΧΟΣ

Εικόνα
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΥΨΗΛΑΝΤΗ ΣΤΗ ΜΟΛΔΟΒΛΑΧΙΑ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΌΝΑ http://users.sch.gr/ipap/ Ellinikos%20Politismos/xartes/ Ipsilantis.htm ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣ ΛΟΧΟΣ https://www.youtube.com/watch? v=89ERYwztwQA

ΥΓΕΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Εικόνα
Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές της ΣΤ τάξης, ασχολήθηκαν με πρόγραμμα Αγωγής Υγείας. Το σχολείο αποτελεί έναν ιδανικό χώρο για την εφαρμογή προγραμμάτων αγωγής υγείας-διατροφής, καθώς σε αυτόν τα παιδιά περνούν μεγάλο μέρος του χρόνου τους. Στόχος του προγράμματος ήταν να υιοθετήσουν τα παιδιά υγιεινές διατροφικές συνήθειες, να γνωρίσουν τις ομάδες τροφίμων, να κατανοήσουν πως η σωστή διατροφή είναι στάση ζωής και να είναι σε θέση να σχεδιάσουν ένα πρόγραμμα ισορροπημένης διατροφής για τους ίδιους, την οικογένειά τους, τους φίλους τους. Στα πλαίσια αυτά, τα παιδιά, δούλεψαν ομαδικά κάνοντας εργασίες για την εμπέδωση εννοιών. Έφτιαξαν σε χαρτόνι την πυραμίδα της διατροφής. Απάντησαν σε ερωτηματολόγια που αφορούσαν τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών της ΣΤ τάξης και κατέγραψαν τα αποτελέσματα. Ακολούθησε ομιλία και παρουσίαση από διατροφολόγο. Στη διάρκεια της συζήτησης μαζί της, έγινε μια αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων και τα

Η ΖΩΗ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ

Εικόνα
Αυτόχθονες Λαοί (Παρουσίαση) Κλικ στην εικόνα: Ένας Ινδιάνικος μύθος - Η τέχνη της συμβίωσης Κλικ στην εικόνα: Ο Κώδικας Ηθικής των Ινδιάνων

ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ

Εικόνα
Δείτε τους τρεις τρόπους μετάδοσης της θερμότητας. radiation= ακτινοβολία , conduction = αγωγή , convection = ρεύματα ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ: http://www.pbslearningmedia.org/asset/lsps07_int_heattransfer/ Εξάσκηση για επανάληψη: ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ:                                    ΚΟΥΙΖ    ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ:                                             http://www.slideboom.com/presentations/650924

ΔΙΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΡΕΥΜΑΤΑ

Εικόνα
Η θερμότητα στα υγρά και στα αέρια μεταφέρεται και με ρεύματα. Το θερμό νερό και ο θερμός αέρας μετακινούνται προς τα πάνω μεταφέροντας θερμότητα. Τη μετακίνηση του θερμού αέρα προς τα πάνω μπορούμε να τη διαπιστώσουμε εύκολα τοποθετώντας τα χέρια μας πάνω από ένα θερμαντικό σώμα. Καθώς ο θερμός αέρας μετακινείται, μεταφέρει θερμότητα. Κατά τη μεταφορά της θερμότητας με ρεύματα μετακινείται ύλη, αντίθετα από τη μετάδοση με αγωγή, κατά την οποία δε μετακινείται ύλη. Όταν στα υγρά και στα αέρια υπάρχουν περιοχές με διαφορετική θερμοκρασία, τα μόρια μετακινούνται από τις περιοχές με τη μεγαλύτερη προς τις περιοχές με τη μικρότερη θερμοκρασία. Κατά τη μετακίνησή τους αυτή μεταφέρουν ενέργεια. Μακροσκοπικά τη μετακίνηση αυτή την αντιλαμβανόμαστε ως ρεύματα. ΔΙΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΡΕΥΜΑΤΑ (Πείραμα) http://photodentro.edu.gr/ video/handle/8522/970 κάνε κλικ στην εικόνα:  ‘Έχω αερόστατο. Πάμε μια βόλτα; (Παρουσίαση) http://www.slideboom.com/ presentations/1539431 κάνε